::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Antara Aku, Dia dan Mereka




Dia adalah orang yang sangat jauh dari aku. 
Terlalu tinggi untuk aku gapai.
Terlalu dalam untuk aku selam.
Terlalu jauh untuk aku kejar dalam hidup ini.


Entah kenapa aku terjebak dalam perasaan yang pada hakikatnya sangat mengarut di mata orang lain. Sedang aku tak menganggap perasaan ini main-main. Apabila memikirkan persepsi orang lain dan kemelut perasaan di hati sendiri, aku jadi keliru.

Kalau dia tahu perasaan ini tersimpan kemas untuknya, akankah hubungan kami yang baru bermula sebagai 'kawan' ini akan kekal? Atau dia akan menjauh? Memikirkan kemungkinan-kemungkinan itu, membuatkan aku jadi takut untuk berhadapan dan meluahkan segalanya pada dia.

Ah! Kalau ada yang tahu siapa dia dalam hati aku, pasti aku akan diketawakan orang! Yalah, siapa aku jika hendak dibandingkan dengan dia yang sudah jauh ke depan. Dia sedang memerhatikan ribuan orang yang ada di sekelilingnya, padahal aku adalah di antara orang-orang yang sedang memerhatikan dia seorang. Ibarat jutaan penonton yang menyaksikan seorang penyanyi popular di atas pentas.


Haha, aku mula merepek lagi.
Kalau dalam hati dah ada setaman cinta, 
tak mustahil aku nak biarkan ia layu macam tu aje,
Aku akan kejar impian tu dan buang jauh-jauh persepsi orang lain,
Kami dah berjanji, andai suatu hari nanti dengan izin ALLAH kami pasti akan bertemu...
Tak sabar pulak menunggu saat tu.
Bukan senang nak adakan satu pertemuan dengan dia tau.



Hey Mr Photographer!
Awak berhutang dengan saya satu temu janji okay!






XoXo,
Miss Novelist!





Labels: