::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Curahan Hati Dari Pengalaman




"Pernahkah kau merasa jarak antara kita,
kini semakin terasa setelah kau kenal dia..."


Bait-bait lagu itu seharusnya aku berikan pada dia setahun yang lepas. 
Tapi sayang aku baru tahu kewujudan lagu tu sekarang. 
Haha, tak apalah!



Sekali lagi dalam seumur hidup aku, perasaan ini terjadi lagi. Setiap kenangan itu berlegar kembali. Dan hati ini mula berbelah-bagi. Setahun lepas aku nanar mencari arah tuju hidup. Aku relakan hati melepaskan semuanya pergi sungguhpun perkara itu tak semudah yang orang lain fikirkan. Dan kini aku merasakan hikmahnya cukup besar. New life with new joy!

Aku bersyukur kerana TUHAN berikan aku sekeping hati yang tabah, sabar dan pemaaf. Dari pengalaman lalu aku belajar sesuatu yang berharga iaitu KETABAHAN. Dari kesilapan lalu aku berubah menjadi individu yang lebih sempurna hari ini. Seharusnya aku berterima kasih bukannya mempersalahkan sesiapa. TUHAN menguji kerana Dia sayangkan kita. Jadi, apa yang aku temui hari ini sangat bermakna untuk aku simpan sampai bila-bila. 



Aku telah belajar untuk lebih menghargai seratus kebaikan seseorang daripada melihat satu kesilapan yang pernah dilakukannya.






XoXo,
Miss Novelist!




Labels: