::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Hati Yang Terikat





Kuakui hati ini telah terikat pada kata yang dipanggil 'cinta'. Sehingga hampir setiap hari aku ingin menulis tentangnya. Kerana aku masih tiada kesempatan untuk meluahkannya pada orang yang telah mengikat perasaan ini. Aku hanya mampu menulisnya di sini dengan harapan suatu hari nanti dia akan tahu segala perasaan ni.

Sungguhpun aku telah banyak kali dilamar cinta, baru kali ini aku merasakan satu perasaan yang benar-benar tulus. Kerana itu aku mahu terus menyimpannya dan moga-moga kesucian perasaan yang aku jaga ini tak akan tercela sama sekali. Aku juga berharap TUHAN akan menjaganya untukku.

Memang benar kita akan sakit kerana memendam perasaan ini sendiri tanpa pengetahuan pihak yang lagi satu. Tapi apalah yang terdaya? Kerana yang dicintai itu terlalu sukar untuk digapai. Lalu jadilah aku seperti pungguk rindukan bulan, ibarat menunggu buah yang takkan jatuh. Harap-harap someday akan ada juga sinar untuk aku pertahankan perasaan yang semakin berbunga ni.



Mr Photographer!
Err, nothing. :)






XoXo,
Miss Novelist!




Labels: