::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Aku Ingin Kuat!



Hari ini aku merasai sebuah kesedihan...
hari ini aku mengalami berjuta kejatuhan...
hari ini aku bagai telah kehilangan...
hari ini semua impian kekal menjadi angan-angan

Semalam telah hilang,
semalam telah lama pergi,
semalam merupakan kenangan yang paling pahit...



Aku bagai telah merasakan lagi sebuah kesakitan lampau,
di mana apabila aku mengetahui hakikat bahawa aku telah kehilangan seorang lagi sahabat,
sakitnya seperti sakit ketika aku kehilangan abang...
ketika aku kehilangan kakak...
sakit dan pedih...
terluka...

cuma aku berharap kini,
waktu yang berputar akan mengembalikan segala keindahan,
berikanlah kesembuhan pada sahabatku ya ALLAH...
moga suatu hari nanti kami pasti akan bertemu lagi...

dan walaupun impian aku kini telah hancur semuanya,
tak bermakna aku berputus asa,
cuma berharap akan ada insan yang sudi menguatkan aku...



Pergilah resah...
pergilah kesedihan...
Aku ingin KUAT!





XoXo,
Miss Novelist




Labels: