::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Sekadar Menulis




Hello!
Assalamualaikum...

Entri kali ni cuma satu entri yang bolehlah dikatakan simple. Sekadar untuk mengisi satu ruang masa yang membuatkan aku rasa cukup membosankan saat ini... huhu...


Cuti kali ni aku rasa boring sangat sebab tak ada satu projek pun yang aku nak buat. Kalau dulu ada la jugak projek nak siapkan manuskrip tapi sekarang dah tak ada... manuskrip pun dah lama siap. Ada kengkawan cadangkan aku buat lagu baru, ada jugak yang cadangkan aku buat cerpen or novel baru tapi aku masih setia menanti penilaian untuk novel pertama aku.. hmm.. bosan kan kalau cuti? Kawan tempat bergurau senda tak ada.. kalau berhubung pun terasa jauh sangat.. hehe...

Okay, tak apa... 
Nanti aku fikirkan satu projek supaya cuti aku tak membosankan... by the way, cuti ni aku telah menerima satu kelahiran baru dalam hidup aku.. maksudnya aku ada baby baru laa.. baby aku tu... tettt.. tak nak bagitahu dulu.. hehe..
baby ni sangat-sangat memerlukan perhatian aku, nak kena jaga.. nak kena belai baik-baik.. hehe.. insyaALLAH..
sekurang-kurangnya ada jugak peneman aku time cuti ni..

Erm... rasanya tu aje lah yang aku nak ceritakan untuk entri malam ni,
sebelum terlupa, aku nak ucapkan tahniah kat kawan baik aku, blogger baru.. Miss Ruby sebab akhirnya dia dah jadi tunangan orang... TAHNIAH kawan!! 


Hai... aku bila lagilah kan..? Aku dah mintak mak ayah tolong carikan.. tapi respon nya macam belum sedia nak kasi anak sulung dia ni nikah lagi.. hehe.. aku pun belum bersedia lagi okay! Saja nak usha tindakan mak ayah awal-awal... hehe..


Okay! Bye..


p/s : ...first time entri aku tak letak gambar.. hehe.. takpe, nanti aku edit balik...







XoXo,
Miss Novelist

Labels: