::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Tentang Sesuatu





Haitt! Kemas-kemas blog dulu sebelum jam tepat pukul 12.00 am..
Ish.. aku hairanlah penyakit sejak akhir-akhir ni, 
kenapa mesti tunggu jam 12.00 dulu, baru sibuk-sibuk nak tidur??

Okay, enough mencarut!


Actually...
Aku update blog ni sebenarnya ada something nak share... well, dekat blog kesayangan ni ajelah tempat aku meluahkan segala perasaan walaupun dia tak boleh bagi respons apa-apa pun kat aku. Nak luah kat kawan, kadang-kadang aku ni pemalu jugak. And ada waktunya, aku tak boleh beritahu orang lain tentang apa yang sedang aku rasa or fikirkan.

Aku tak tahulah, kenapa aku ni jenis yang suka layan perasaan sangat. Di luar lain, di hati lain... By the way, dekat blog ni aku tak pernah menipu, memang inilah perasaan aku sesungguhnya. Cuma, sometimes ada jugaklah beberapa perkara yang aku tak boleh nak share secara terang-terangan. Blog ni pun ada pembacanya jugak kan? So, kena hati-hati bila kita berkongsi sesuatu... :)

Baiklah...
Aku nak berkongsi tentang sesuatu. Dulu, perkara ni selalu bermain dalam fikiran aku sebab aku belum jumpa sebarang jawapan pun sehinggalah aku dipertemukan dengan seseorang yang telah menjawab segala tanda tanya dalam benak aku. Sangat beruntung dipertemukan dengan dia sepanjang praktikum ni! Akhirnya, aku dapat jugak jawapan aku. Terima kasihlah dekat hamba ALLAH tu sebab sudi berkongsi ilmu walaupun kami sama-sama sibuk menjalani praktikum.


Satu perkara yang aku ingin tahu dan dia telah bagi aku satu jawapan yang sangat jelas.
Aku tanya dia begini...

"Kalau kita mendoakan kawan kita yang bukan seagama dengan kita selepas kita selesai bersolat, adakah ALLAH akan terima dan makbulkan doa kita tu...?"



Okay, enough untuk persoalan aku tu..
Untuk jawapan yang dia berikan, aku akan update dalam versi lain untuk next entry...
Terima kasih sebab mengikuti perkembangan aku...
Dah pukul 12.10 dah..
Good night!







XoXo,
Miss Novelist





Labels: