::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Someday Is Today...




Someday everything will make perfect sense.
So, for now, laugh at the confusion,
smile through the tears,
and keep reminding yourself that everything happens for a reason.



Suatu hari nanti aku harap...

  • Tulisan-tulisan aku di atas kertas kecil yang pernah aku selitkan dalam kamus milik kau akan selalu menjadi tatapan mata kau...
  • Patung kura-kura, si 'Tuti' yang pemalas itu akan sentiasa membuatkan kau tersenyum saat menatapnya...
  • Baju t-shirt warna pink pemberian aku akan kau pakai setiap kali kau teringatkan aku...
  • Hadiah lambang persahabatan kita akan kau jaga sampai bila-bila...
  • Setiap gambar kita akan menghiasi album-album kenangan kau...
  • Klip-klip video kenangan yang kita pernah buat bersama akan membuatkan kau ketawa saat menontonnya kembali...


Aku tidak meminta lebih,
cuma berharap agar semua itu akan kau jaga sampai bila-bila,
meski tanpa pengetahuan aku,
namun aku yakin bahawa engkau seorang sahabat yang sangat menghargai..
tak kira di mana pun kita berada,
walaupun terpaksa berpisah antara dua dunia berbeza,
simpanlah kenangan itu untuk aku...
kenanglah ia selagi aku masih menjadi sahabatmu...




Terima kasih sahabat...
Hmm, boleh aku berharap seperkara lagi?
Err, someday.. aku nak ke Paris.. dengan kau??
maybe, dengan bakal husband aku jugak..
hehe...




Hope ini bukan entry sedih...
cuma entry untuk sebuah 'HARAPAN'
sebab suatu hari nanti berlaku kerana hari ini...






...someday is today...
Miss Novelist








Labels: