::Diari Si Kotak Hati::
Assalamualaikum


Welcome to my Kotak Hati. Fahami aku dalam tulisanku.


Stuff Diary About Him Site


Owner

Miss Novelist




Hati terasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu.
Ingin selalu ada dekatmu,
selalu ada di hatimu.


Mr Photographer



You're my love, you're my life
You're my everything I need.
I give you my heart
I give you my soul
In every way


My Precious



Pinky Promise!
You are always my sister,
forever my best friend.
Love you.

#KandaDinda



Lagu sendiri
Manuskrip siap!
Koleksi novel
Jadi novelis
Guitar
Honda City
Trip to Langkawi
Europe, here I come!
Travel to Istanbul
Travel to Australia
Jadi bestfriend AHR
Car license
Iphone
Kedai hadiah
Mirrorless Camera
Mr Photographer!
Jumpa Kanda Kesayangan
Nikah tanpa couple



Perasaanku Di Situ




Saat menulis entri ni, aku sedang melayan lagu Dahsyat nyanyian Mojo. Liriknya mampu membuatkan aku menangis. Yup, dah tajuknya pun nama DAHSYAT. Perasaannya pun terasa dahsyat...!


Aku cinta kamu
Lebih dari hatiku mampu
Pasti jiwa takkan bisa
Hidup tanpa hadirnya kamu

Sungguh dahsyatnya
Cintaku kepada kamu
Aku mohon jangan pergi
Menyiksaku dengan rindu

Kita dua hati
Selamanya takkan terpisah
Kau dan aku
Punya cinta
Paling terindah di dunia

Sungguh dahsyatnya
Cintaku kepada kamu
Aku mohon jangan pergi
Menyiksaku dengan rindu

Tiada yang bisa
Mengisi ruang di hati
Aku mohon jangan pergi
Jiwa ini perlukanmu

Kau cinta selama-lamanya...


Tak ada yang menyedihkan, tapi sebenarnya aku terharu dengan lirik ni. Kalau boleh lagu ni aku nak tujukan kepada semua insan yang aku sayang. Fahamilah dan selamilah. Perasaan aku terletak di dalamnya. 


p/s :
Hei, kesayanganku...
Aku mohon jangan pergi.. 
Menyiksaku dengan rindu.. 
Jiwa ini perlukanmu...!





xoxo
-Miss Novelis-

Labels: